Account menedzsment
A program célja, hogy a résztvevők a tréning végén képesek legyenek:
- a kulcsfontosságú vevők jelenlegi helyzetét felismerni,
- realizálni és kezelni a saját valamint vevői érdekeket,
- az accounthoz fűződő kapcsolati viszonyt személyre szabottan alakítani,
- a döntéshozatali folyamatban a résztvevők egymáshoz, a szervezethez, illetve az eladóhoz való viszonyát értelmezni,
- együttműködni a vevővel a közös célokért,
- hosszú távú üzletkötés érdekében tervezni és önállóan fejleszteni.
A program előnye
Képviselők számára:
- az eladási mutatók növekedése,
- önbizalom növekedése a javuló eladástechnika által,
- nagyobb motiváció, kihívások keresése.
Szervezet/cég számára:
- térhódítás az adott piaci szegmensben,
- növekvő piaci részesedés,
- sales és marketing team munka, közös account stratégia.
Vásárlóknak:
- folyamatosan javuló kapcsolat, szervezeti és egyéni szükségletet megtaláló termékek és szolgáltatások.