Account menedzsment

Account menedzsment

A program célja, hogy a résztvevők a tréning végén képesek legyenek:

  • a kulcsfontosságú vevők jelenlegi helyzetét felismerni,
  • realizálni és kezelni a saját valamint vevői érdekeket,
  • az accounthoz fűződő kapcsolati viszonyt személyre szabottan alakítani,
  • a döntéshozatali folyamatban a résztvevők egymáshoz, a szervezethez, illetve az eladóhoz való viszonyát értelmezni,
  • együttműködni a vevővel a közös célokért,
  • hosszú távú üzletkötés érdekében tervezni és önállóan fejleszteni.

A program előnye

Képviselők számára:

  • az eladási mutatók növekedése,
  • önbizalom növekedése a javuló eladástechnika által,
  • nagyobb motiváció, kihívások keresése.

Szervezet/cég számára:

  • térhódítás az adott piaci szegmensben,
  • növekvő piaci részesedés,
  • sales és marketing team munka, közös account stratégia.

Vásárlóknak:

  • folyamatosan javuló kapcsolat, szervezeti és egyéni szükségletet megtaláló termékek és szolgáltatások.