Terület menedzsment

 A képzés célja, hogy a csoport tagjai

  • tudatosítsák a munkaidejük értékét, munkakörük elvárásait,
  • területük elkötelezett gazdájaként sajátjuk legyen a tulajdonosi szemlélet,
  • prioritásokat tudjanak felállítani a teendőkben, hatékonyan kezeljék az egymással versengő feladatokat,
  • foglalkozni tudjanak a sokszor váratlan és mégis fontos eseményekkel,
  • képesek legyenek adott időintervallumban (kampányidőszak), a termékekre és területre részletes akciótervet készíteni,
  • tudatosan tervezzenek,
  • elsajátítsanak hatékony információrögzítési technikákat,
  • akcióterven keresztül növelni tudják személyes hatékonyságukat,
  • tudatosan, az elvárásoknak megfelelően alkalmazzák az elsajátított technikákat és rendelkezésre álló eszközöket.

Érintett kulcstémakörök - fókuszpontok:

  • Felkészülés, rövid és hosszú távú tervezés
  • Tervezést erősítő ütemező eszközök
  • SMART célok felállítása és megvalósítása
  • Rövid és hosszú távú célok elérését biztosító tevékenységek összekapcsolása
  • Terv-optimalizálás folyamata
  • Elemzés és analizálás - terület specifikusan
  • Kivitelezési és mérési módszerek
  • Rendelkezésre álló erőforrásokkal történő hatékony gazdálkodás
  • Határidő napló, útvonaltervezés, tennivalók-lista, meetingek..
  • Időkímélő taktikák
  • Hatékonyságot növelő stratégiák, taktikák
  • Konfliktust okozó prioritások menedzselése

Várható eredmények:

  • tudatossá válik a területre és termékre specializált stratégiai tervezés, 
  • fejlődnek az önszervezési, munkaidő- és terület-elemzési, valamint priorizálási készségek,
  • a képzés erősíti a pro-aktív gondolkodást, analitikai képességet.